Kako bi na najbolji način predstavio svoj novi i najbolji koncentrirani prašak, Ariel je odlučio oživjeti temu iz reklama za deterdžente i postaviti pred svoju najnoviju inovaciju ultimativni izazov – čišćenje mrlji nastalih od boje za paintball.
Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.
Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati. Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela. Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petreković, bojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirišala.
U užurbanoj svakodnevici svaka ušteda, osobito vremena znači mnogo jer predstavlja nešto više što mogu pokloniti sebi i bližnjima – više pažnje, vremena, bolju brigu ili u konačnici neku sitnicu koja će nam uljepšati dan.
Tom prilikom najavljena je i nova nagradna igra koja će se provoditi tijekom svibnja i lipnja, a u kojoj svi koji u bilo kojoj prodavaonici na teritoriju Republike Hrvatske kupe Ariel koncentrirani deterdžent za 40 pranja imaju priliku osvojiti jednu od 60 perilica Whirlpool.
Promjena na znatno BOLJE!
Zahvaljujući današnjoj tehnologiji mnogi proizvodi imaju više od jednostrukog djelovanja. Tako možete kupiti manje, a dobiti više vrijednosti za svoj novac . Istovremeno, nosit ćete manje i imati više prostora u kući, a sve to se neće odraziti na kvalitetu i performanse proizvoda.
Ariel razumije kako se u svakodnevnom životu susrećemo s velikim brojem izazova, a vremena imamo sve manje te se od nas očekuje veća učinkovitost. Zato Ariel konstantno istražuje nove mogućnosti i svojstva proizvoda kako bi se oni uspješno nosili sa svim zahtjevima pranja, davali odlične rezultate, a sve to s koncentriranom snagom novog praškastog Ariela koja podrazumijeva:
- Nove, bolje i učinkovitije sastojke za čistoću.
- Svjež, nov miris i nov dizajn pakovanja.
- Manje kemikalija, u usporedbi s nekoncentriranim deterdžentom.
S novim koncentriranim Arielom trebate manju dozu praška za još bolje rezultate nego ranije.
Nova preporučena doza je 70 g umjesto prijašnjih 100 g po pranju!
Ništa manje važno - manja pakovanja Ariela znače da ćete ih lakše nositi kući iz kupovine te da će zauzimati manje mjesta u vašem domu! I što je najbolje: to manje pakovanje donosi jednak broj pranja!
Kutiju Arielovog koncentriranog praška potrebno je uvijek držati zatvorenom i izvan dohvata djece.
Ariel dostupan je u svim trgovinama, a možete izabrati između 4 varijante: Mountain Spring za bijelo rublje, Color za šareno rublje, White Flowers za dugotrajniju svježinu i Touch of Lenor s dodanim omekšivačem Lenor.
Napredna kombinacija tehnologija novog Arielovog koncentriranog praška bijelo čini bijelim te oživljava boje vaše odjeće.
Komentari