StockLite/Shutterstock

Kako si olakšati posao?

Većini ljudi se pri spomenu na posao diže kosa na glavi. Evo nekoliko savjeta kako si boravak na poslu učiniti izdržljivijim.

1. Stavite zabavu na prvo mjesto. Pokušajte vidjeti smiješnu stranu zbivanja u uredu i podijelite to s drugima. Psiholozi smatraju da zaposlenici daju najviše kad su sretni i veseli.

2. Upišite se na tečaj. Preuzmite odgovornost za vlastito usavršavanje i zatražite da vas prijave na odgovarajuće tečajeve unutar ili izvan tvrtke.

3. Raznolikost je način života. Ne ograničavajte se kolotečinom. Na posao krenite drugim putem ili stanku za ručak provedite negdje drugdje. Prihvatite s entuzijazmom i organizacijske promjene - shvatite ih kao nove mogućnosti, a ne kao prijetnje.

4. Budite samouvjereni, lako se često pogrešno tumači kao agresivnost, samouvjerenost je zapravo stvar samopoštovanja i poštovanja drugih ljudi. Nastojte uvijek jasno reći što zahtijevate od drugih i otvorite putove komunikacije da bi i drugi mogli izraziti svoje potrebe.

5. Razgranajte mrežu poznanstava. Budite otvoreni - potrudite se upoznati sve kolege, posebno one koji rukovode poslom. Zvuči banalno, ali recite "dobro jutro". Kontakt očima pridonijet će da se obje strane osjete opuštenije.

6. Tražite redovite povratne informacije. Od svog šefa zatražite da vam najmanje jedanput godišnje kaže što misli o vašem radu. Tako ćete stalno biti u tijeku s vlastitim učinkom i imati priliku reći poslodavcu što biste htjeli izbaciti iz svog posla.

7. Ostanite zdravi. Da biste od posla dobili najbolje, morate ostati zdravi. To je vitalno i za vašu opću dobrobit.

8. Ostanite usredotočeni i postavljajte ciljeve. Zabilježite svoje ambicije i redovito se podsjećajte na njih da biste zadržali smjer. Postavljanje ciljeva može vam dati novu motivaciju za svakodnevni odlazak na posao.

9. Suočite se sa strahovima. Pokušajte se posvetiti zadacima koji vas u početku mogu uplašiti. Iznenadit će vas što se uspijevate nositi s njima, a uz to ćete dalje razvijati svoje sposobnosti.

10. Dobro rasporedite vrijeme. Pobrinite se da budete korak ispred u poslu, a ne obratno. Započnite s raščišćavanjem svog stola - nevjerojatno je koliko se osjećate učinkovitiji kad vam radno mjesto ne izgleda kao da radite deset stvari odjednom, čak i ako je doista tako.

11. Proslavite uspjeh s kolegama. Dobre poslovne rezultate treba obilježiti. To podiže raspoloženje i moral u radnoj sredini.

12. Upoznajte sebe. Razvijajte svoje jake strane i budite zadovoljniji sobom. Priznajte svoja dostignuća. Ne smije vam biti neugodno dati do znanja kolegama i šefu da ste uspješno završili neki projekt ili zadatak.

13. Poslu dodijelite mjesto koje mu pripada. Imajte stalno na umu da je to vaš posao, a ne vaš život. Iskoristite na najbolji način svoje slobodno vrijeme baveći se onime u čemu najviše uživate i provodeći vrijeme s obitelji ili prijateljima.

14. Oplemenite radni prostor. Stvorite umirujuću atmosferu s mnogo dnevnog svjetla, svježeg cvijeća i manje smeća. Slušajte glazbu koja odgovara vašem raspoloženju - dokazano je da to potiče produktivnost.

15. Napravite popise. Ne pamtite radne zadatke već ih zapišite i prekrižite s popisa kad ih obavite. Svakog jutra napravite novi popis da biste dobili jasnu sliku onoga što morate napraviti tijekom dana te koji su zadaci najhitniji. Vođenje dnevnika također je vrlo dobar način da bolje raspodijelite vrijeme.

16. Prvo završite neprivlačne poslove. Najgorih zadataka primite se odmah po dolasku na posao. Tako vam neće cijeli dan visiti nad glavom kao prijeteći, tamni oblaci.

17. Ne dopustite da vas obeshrabre. Ne obazirite se na negativne primjedbe drugih. To vam oduzima snagu i na kraju će utjecati na vaš radni elan i elan vaših kolega.

18. lzađite na ručak. Ako redovito ručate za svojim stolom, uzmite predah da osvježite um. Isto tako, trebali biste naći vremena za odlazak s kolegama na kavu. Ne morate biti najbolji prijatelji, ali povremeni zajednički izlazak pridonijet će da ih upoznate u drukčijem okruženju.

19. Ne odustajte. Ako nešto ne uspije od prve, pokušajte još jednom. Ne predajte se dok ne iscrpite svaki razumni pristup.

20. lzbjegnite uredske svađe. Ne dopustite da vas uvuku u neki sukob, jer će drugi pretpostaviti da volite stvarati nevolje.

21. Odite! Shvatiti kad je trenutak za odlazak jednako je važno kao i znati možete li još što poduzeti da posao učinite ugodnijim. Ako ste pokušali sve i smatrate da se situacija neće poboljšati, možda je vrijeme da krenete dalje.

Komentari