Nitko nije savršen. No, greška učinjena na poslu – bilo da je riječ o zaboravljanju važnog sastanka, slučajnom slanju lascivnog maila šefu umjesto najboljem prijatelju...
Nitko nije savršen. No, greška učinjena na poslu - bilo da je riječ o zaboravljanju važnog sastanka, slučajnom slanju lascivnog maila šefu umjesto najboljem prijatelju, ili prekoračenju roka za obavljanje posla - vam stvarno može izazvati velike neprilike. Nažalost, u profesionalnom svijetu nema bezgriješnih osoba. Sve to se može i vama desiti. Ovdje su preporuke kako časno preživjeti kada dođe do ovakve katastrofe.
1. Dišite
Kada ste ustanovili da ste pogriješili, pokušajte se odvojiti od neugodne situacije, i svog kompjutera, nekoliko puta duboko udahnite i izdahnite, izađite van i malo prošećite. Strah i ostale negativne emocije mogu pomračiti vaš zdravi razum i dovesti do donošenja prebrzih odluka zbog kojih ćete kasnije zažaliti.
2. Priznajte grešku
Nemojte misliti kako šef neće zamijetiti vaše desetominutno kašnjenje na jutarnji sastanak. U svojoj isprici svakako naglasite kako ubuduće nećete ponavljati slične greške ("Ubuduće ću ranije kretati od kuće"). To ostavlja puno jači dojam nego usputne isprike ("Promet je bio strašan").
3. Nađite kreativno rješenje
Ukoliko je riječ o kapitalnoj grešci, kao što je na primjer netočan financijski izvještaj, smislite nekoliko ideja za njezino ispravljanje. Čak i ukoliko vaš šef odluči da sam rješava novonastalu situaciju, tako ćete bar iskazati inicijativu umjesto da skrivate problem.
4. Nastavite dalje
Najbolji način prevladavanja bilo kakvih grešaka je nastavljanje s radom. Povratite svoju sigurnost ulaganjem dodatnog truda u buduće projekte. Željeli vi to ili ne, sada ste u središtu pažnje, pa iskoristite taj trenutak kako bi zablistali.
Komentari