Keramika Modus na društvenim mrežama

Priča o hrvatskim keramičkim pločicama i na Twitteru!

Ni jedna moderna brand priča nije potpuna bez prisutnosti na društvenim mrežama. Keramika Modus iz Orahovice svoju priču o keramičkim pločicama, koje dizajnom, kvalitetom i stilom oplemenjuju svaki dom te poslovni ili javni prostor u 2013. godini dijeli i sa sljedbenicima na najbržoj i najpopularnijoj mobilnoj društvenoj mreži – Twitteru. Postanite i vi naš follower na https://twitter.com/KeramikaModus, a sve ono što si želimo reći ovdje ćemo morati sažeti u maksimalno 140 znakova.

Keramika Modus

Naša novogodišnja odluka da započnemo komunikaciju s javnosti i putem Twittera zapravo je posljedica božićne inspiracije, odnosno uključenje i Pape Benedikta XVI na ovu društvenu mrežu :) Twitter je pravi primjer otvorene društvene mreže koja u realnom vremenu daje aktualne informacije o svakodnevici i koja na najbolji mogući način bilježi pulsiranje Zemlje. Svoj brand name na Twitteru grade ljudi, tvrtke, udruge... i gotovo da nije bilo globalno važnog događaja, trenda ili noviteta koji nije ispričan kroz milijune objavljenih i dijeljenih tvitova u 2012. godini, a u 2013. tom se informacijskom grotlu pridružuje i Keramika Modus.

Osim na Twitteru, s našim kupcima i potrošačima u kontaktu smo i putem Facebook www.facebook.com/keramikamodus i LinkedIn www.linkedin.com/company/2730764?trk=tyah profila Keramike Modus, a osluškujući upravo njihove prijedloge, razmišljanja, kao i konstruktivne kritike, osmišljavamo i planiramo nove kolekcije keramičkih pločica za najljepše buduće kupaonske i kuhinjske ambijente.

Keramika-Modus

Sudjelujte u tim „slatkim mukama“ s nama i podijelite na ovim društvenim mrežama svoje ideje, želje i snove o lijepim interijerima, a Keramika Modus će i tijekom ove godine osigurati brojna iznenađenja, zanimljive aplikacije i nagradne igre kojima će vam zahvaliti na podršci. I u novoj godini čitamo si misli... online!

Na osnovu tradicije i bogatih nalazišta gline Keramika Modus d.o.o. osnovana je šezdesetih godina prošlog stoljeća u Vojniću, a danas posluje kao dio Samoborka Grupe. Kao jedini hrvatski i vodeći regionalni proizvođač keramičkih pločica europsku razinu poslovanja postiže timom zaposlenih stručnjaka, primjenjujući najsuvremeniju tehniku i tehnologiju u tvornici u Orahovici. Osnovni proizvod tvrtke je prešana pločica za unutarnja oblaganja, a posebno vrijedan dio asortimana čine dekori i bordure, kao završni detalji u prostoru. Ulaganjem, ne samo u tehnologiju i povećanje proizvodnje, već i u osuvremenjivanje dizajna linija pločica koje Keramika Modus nudi na domaćem i stranom tržištu, ispunjeno je i posljednje, ali i ključno očekivanje kupca – kvaliteta i estetski dojam pločice. Više od 60% svog proizvodnog programa Keramika Modus izvozi u sve zemlje regije, Austriju, Italiju, Mađarsku, Rusiju, Rumunjsku, Češku, Slovačku, Bugarsku..., a indirektno i na sva ostala tržišta.
Dodatne informacije, kao i online katalog kolekcija keramičkih pločica 2012/2013 možete potražiti i na službenim internetskim stranicama tvrtke Keramika Modus d.o.o. www.keramika-modus.com

Komentari