Godišnja parfemska industrija teška je čak cca 5 milijardi dolara i svaki od proizvođača želi uzeti što veći dio...
Godišnja parfemska industrija teška je čak cca 5 milijardi dolara i svaki od proizvođača želi uzeti što veći dio kolača, te se na tržištu tijekom godine pojavljuje veliki broj novih ili „reinkarnacija“ postojeći poznatih mirisa.
Kako iz šume parfema izabrati odgovarajući? Poznato je da kad je čovjek gladan nije dobro ići u nabavu namirnica dok je kod parfema obrnuto ne preporuča se kupnja kad je nos zasićen mirisima. Najidealnije vrijeme za kupovnu parfema je jutro kada je njuh oštriji i jači, manja je vjerojatnost da ćete odabrati parfem koji vam neće odgovarati.
Iz svježe nanesenog parfema uzdižu se alkoholne pare i miris je intenzivniji, nanesite parfem na kožu te ga ostavite da se osuši prije nego ga pomirišete.
Sastav i reagiranje kože na parfem je individualno što vam na drugoj osobi miriše i odgovara nije pravilo da će i na vama isto mirisati, zato obavezno isprobajte parfem na svojoj koži prije kupnje.
Nizom istraživanja dobiven je zanimljiv rezultat koji mirisi odgovaraju pojedinom profilu ljudi, rezultat te studije pokazuje kako introvertirani ljudima više odgovara orijentalni mirisi, Ekstrovertiranim više odgovara svježi mirisi, dok će osobe promjenjivog raspoloženja odabrati suhe cvjetne tonove.
Komentari