Završio projekt „Blagdanska Cooltura“

Blagdanski ukrasi uljepšali grad i potaknuli građane ukrašavanje vlastitih domova

Prvi tjedni u novoj godini i završetak božićnog i novogodišnjeg razdoblja priveli su kraju akciju „Blagdanska cooltura“ kojom se željelo potaknuti sve građane Zagreba da se uključe u trend blagdanskog ukrašavanja grada. Akciju je aktivno medijskim pokroviteljstvom popratio Jutarnji list koji je, među ostalim, ukrasio zgradu Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj ulici. U aktivno uključili Jutarnji list, Hrvatski glazbeni zavod, Kazalište Komedija i Jutarnji.hr.

 Komedija kazalište

S ciljem da se Zagreb u adventsko vrijeme pretvori u čarobnu turističku destinaciju te da se grad predstavi kao savršeno odredište za zimski turizam, pokrenut je projekt „Blagdanska Cooltura“ kojime se želi potaknuti kultura blagdanskog ukrašavanja. Projekt je krajem prošle godine stvorio osobiti blagdasnki ugođaj u središtu grada te ponudio inspiraciju za sve one koje žele i estetski uživati u blagdanskom razdoblju.

Kazalište „Komedija“ jedna je od institucija koja se uključila u projekt i u čije se ukrašavanje uključila Coca Cola. Zahvaljujući lampicama i ukrasima, „Komedija“ je bila glavna atrakcija na Kaptolu te mjesto koje su se brojni turisti i Zagrepčani fotografirali.

„Izuzetno smo zadovoljni zanimanjem građana za projekt „Blagdanska Cooltura“, ali i uključivanjem kulturnih institucija. Drago nam je što smo uspjeli potaknuti Zagrepčane da si daju oduška u ukrašavanju i da uživaju u estetici blagdanskih dana. Iako nas sada dosta vremena dijeli do novih božićnih blagdana, vjerujemo kako će nova „Blagdanska Cooltura“ donijeti još više ukrasa, svjetala i božićnog ugođaja“ rekla je rekla je Antonia Radić, idejna začetnica projekta.

Ovaj projekt moglo bi značajno doprinijeti turističkoj slici Hrvatske, a time i ojačati zimski turistički period koji je nemjerljiv u odnosu na ljetne mjesece. Ako se uzme u obzir da svjetske destinacije u blagdansko vrijeme ostvaruju značajne prihode od turizma, postavlja se pitanje može li i Hrvatska uz relativno malen trud stati s njima uz bok? Poticanje trenda blagdanskog ukrašavanja koji Hrvatskoj nedostaje, a vani je postalo gotovo umjetnost, moglo bi značajno pridonijeti prihodima od turizma.

„Ovakav primjer ukrašavanja kulturnih institucija jedinstven je u svijetu i od iznimnog je značaja za turističku ponudu grada Zagreba. Cilj je motivirati građane, ali i gospodarske subjekte grada da se intenzivnije uključe u promicanje blagdanske kulture, društveno-odgovornog djelovanja u zajednici“ dodala je Antonia Radić i zahvalila se građanima koji su se uključili u kreativni natječaj „Izaberi najcool blagdanski ugođaj“ na stranicama Jutarnji.hr. Više od 90 fotografija vlastitih domova, vrtova i vanjskih prostora poslali su posjetitelji stranice Jutarnji.hr i tako proširili blagdanski optimizam. Najbolje ocijenjene fotografije poslali su Matija Hrkać koji je osvojio Bistra bicikl koji daruje Coca Cola, Mira Antolašić dobila je poklon bon kazališta Komedija za 10 predstava, a Mate Bikić osvojio je dvije ulaznice za svaki od koncerata u produkciji Hrvatskoga glazbenog zavoda.

Projekt će se nastaviti s početkom blagdanskog razdoblja u prosincu ove godine, a kako bi projekt obuhvatio još više kulturnih institucija i donio nove iznenađenja, pripreme za njega već su počele.
 

Komentari