Prije nešto više od tjedan dana u Hrvatskoj, a i šire, počela je prodaja novog hrvatskog proizvoda tajica za MIshice i Misheve. Riječ je o novopokrenutom riječkom projektu koji nudi posebno dizajnirane tajice za cure koje vole biti neobične i posebne, a opet cijene svoj komfor.
Prije nešto više od tjedan dana u Hrvatskoj, a i šire, počela je prodaja novog hrvatskog proizvoda tajica za MIshice i Misheve. Riječ je o novopokrenutom riječkom projektu koji nudi posebno dizajnirane tajice za cure koje vole biti neobične i posebne, a opet cijene svoj komfor. Brand Mishu iza kojeg se kriju neobične tajice su u potpunosti hrvatski proizvod, od ideje do proizvodnje. Glavni začetnik ove ideje, ujedno i glavna u kreativnom procesu nastanka tajica je mlada studentica tržišnih komunikacija Maja Molnar te grafička dizajnerica Adriana Pavelić, koja kreativnu ideju provodi u digitalni oblik.
Već je prva linija pod nazivom "Electric Moonlight" pobudila veliko zanimanje čak i izvan granica RH, posebice modeli Peter Pan i The Sunset, koji će sudeći po dosadašnjim upitima biti pravi zimski hit.
Svi upiti vrše se putem e-maila ili Facebook stranice.
"Ideja nastanka Mishu tajica izašla je iz moje osobne potrebe za nečim što bi me izdvajalo od drugih. Kako nitko nije proizvodio baš ono što sam htjela nositi, shvatila sam to kao vlastitu dužnost. Tako su nastale ove posebne tajice koje vidim kao savršeni odjevni predmet za svaku građu jer one upravo svojim dizajnom imaju mogućnost oblikovati svaku siluetu u onu željenu. Uz to, crne tajice su bezvremenski proizvod, pa zašto ih ne iskoristiti i učiniti drugačijima i primjetnim? ", izjavila je Maja Molnar, glavna inicijatorica i kreatorica Mishu tajica.
Kampanja za tajice iz linije "Electric Moonlight" je u potpunosti u skladu sa dizajnom i "duhom" samog proizvoda, a u kampanji su sudjelovale djevojke koje u potpunosti predstavljaju Mishu stil - Isabella Rakonić, Veronika Švob i Mateja Baričević. Cijelu "Electric Moonlight"
Cjelokupnu kolekciju pogledajte ovdje.
Mishu već priprema novu kolekciju, a za ljeto sve fanove ovog novog proizvoda očekuje nešto sasvim drugačije.
Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:
Maja Molnar
[email protected]
Komentari