Za vrijeme gledanja televizijskog programa s puno seksualnih sadržaja ljudi nisu u stanju zapamtiti popratne reklame.
Za vrijeme gledanja televizijskog programa s puno seksualnih sadržaja ljudi nisu u stanju zapamtiti popratne reklame. S druge strane, za vrijeme gledanja normalnog programa oni se bez ikakvih problema prisjećaju svih reklamnih poruka. To je ključno zapažanje istraživanja koja su provedena na Odsjeku za psihologiju Sveučilišta u Londonu. Zato oglašivači ne bi trebali trošiti svoj novac na kupovinu skupog televizijskog vremena u vrijeme seksualnih sadržaja.
Drugo, manje iznenađujuće zapažanje je da se muškarci bolje sjećaju reklama ukoliko one u sebi sadrže seksom nabijene slike i scene nego onih ostalih. Kod žena je situacija dijametralno suprotna jer one kao da doživljavaju potpunu amneziju u trenutku kad se puštaju seksi reklame. Spomenuta istraživanja su uključivala 60 sveučilišnih studenata i studentica koji su podijeljeni u četiri grupe. Jedna od njih je gledala epizodu televizijske serije „Seks i grad“ s blokovima seksi reklama za vrijeme pauza, dok je druga odgledala epizodu „Malcolma u sredini“ s reklamama koje su naizmjenično koristile ili nisu koristile seksualne sadržaje.
„Činjenica da su seksualni sadržaji programa ometali pamćenje reklama kako u seksualnim programima postoji nešto što angažira i uznemiruje gledatelje. Zanimljivo je da se ista stvar dešavala i tokom programa koji su uključivali scene nasilja i općenito agresivnosti. Isto tako muškarci jako dobro pamte seksi reklame, dok ih žene automatski zaboravljaju“, rekla je psihologinja Ellie Parker koja je vodila istraživanja. Od ovih otkrića mogli bi najviše profitirati oni koji osmišljavaju različite reklamne kampanje.
Ukoliko nešto želite prodati muškarcima, stvar je vrlo jednostavna – uključite seks. Žene nisu tako jednostavne i kod njih se ne može igrati samo na jednu kartu, pogotovo ne na onu koja uključuje seksualnu tematiku.
Komentari