Juicy kids u Tetra Wedge Aseptic® ambalaži - posebna zabava za najmlađe

Sensory Straw slamčica sa svoje četiri rupice pretvara konzumaciju u novi užitak

Tetra Pak®, vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, hrvatskom je tržištu predstavila Tetra Wedge Aseptic® ambalažu s posebno oblikovanom Sensory Straw slamčicom. U ovu se ambalažu trenutačno pakiraju sokovi Juicy kids najvećeg hrvatskog proizvođača mineralnih i izvorskih voda te bezalkoholnih pića, Jamnice. Ova dva tržišna lidera ovom su suradnjom potvrdili svoju usmjerenost kontinuiranom inoviranju na svojim područjima.

Tetra Wedge Aseptic® svojim je jedinstvenim modernim izgledom prilagođen mlađoj populaciji, što ga čini vrlo prepoznatljivim i vidljivim na policama. Radi lakoće držanja u rukama i ispijanja, ambalaža je prikladna za djecu. Izrađena je od ambalažnog materijala ispodprosječne težine pa se lako transportira i skladišti, što pridonosi sniženju troškova i minimalizaciji učinaka na okoliš.

Juicy kids

Inovacija pak dolazi u obliku posebne Sensory Straw slamčice koja umjesto jedne, ima čak četiri rupice. Osim što konzumaciju pretvara u posve novi oblik zabave, ova slamčica omogućuje i bolju disperziju tekućine u ustima, tj. njezinu raspodjelu na okusne pupoljke na jeziku.

Zbog svih navedenih karakteristika, baš je ova ambalaža izabrana kao idealno pakiranje za Juicy kids sokove. Veselog dizajna, s nasmiješenim likovima tukana i medvjeda, Juicy kids je nova voćna zabava za najmlađe. Na tržištu se nalaze dva djeci omiljena okusa - jabuka 100% i 100% mješovitih voćnih sokova, koje su bogat izvor vitamina C, bez dodanog šećera i konzervansa te bez umjetnih boja i sladila.

O Tetra Paku

Tetra Pak je vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda. Usko surađujući sa svojim kupcima i dobavljačima, mi nudimo sigurne, inovativne i ekološki prihvatljive proizvode koji svakoga dana zadovoljavaju potrebe stotina milijuna ljudi iz više od 170 zemalja širom svijeta. S više od 23.000 zaposlenika u preko 85 zemalja, vjerujemo u odgovorno vođenje industrije i održivost u poslovanju. Naš slogan „ŠTITI ŠTO JE DOBRO™“ (“PROTECTS WHAT’S GOOD™") odražava viziju stvaranja hrane koja je sigurna i svuda dostupna.

Više informacija o Tetra Paku možete pronaći na internetskoj stranici www.tetrapak.com/hr.

Komentari