Prvi modni portal tražilica za odjeću, obuću i modne dodatke- www.mall.hr

Kada ste zadnji put imali vremena otići u shopping bez žurbe? Raspored Vam je pretrpan, a izloge uspijete...

Kada ste zadnji put imali vremena otići u shopping bez žurbe? Raspored Vam je pretrpan, a izloge uspijete škicnuti samo u prolazu? Srećom, tu je suvremena tehnologiju i internet koji zaista može biti pravi pomoćnik zaposlenim ženama i muškarcima koji nemaju vremena obilaziti dućane u potrazi za savršenim komadom.

Od 5. mjeseca se na hrvatskom internetskom nebu ukazao spas za sve zauzete shoppingholičarke – prvi modni portal tražilica za odjeću, obuću i modne dodatke, koji na jednom mjestu prikazuje aktualnu ponudu dućana sa područja grada Zagreba – www.mall.hr Hrvatski su mediji već prepoznali vrijednost ovog portala usporedivši www.mall.hrsa „net-a-portera“-om i „shop-style“-om – poznatim web-shopping destinacijama.

Na ovaj način korisnici štede vrijeme. Nema više potrebe šetati kroz 16 shopping centara u Zagrebu i veliki broj dućana unutar samog centra grada u potrazi za željenim odjevnim predmetom, jer sada iz svog doma mogu pregledati ponudu mnogobrojnih dućana, pronaći artikl koji korisnik želi, provjeriti njegovu dostupnost, tj. imaju li ga trenutačno imaju u Vašoj veličini.. te zatim samo ciljano otići po njega.

Mall.hr
Asortiman prikazan na stranici je muški i ženski, a uskoro će biti dostupan i dječiji.
Do sada je na stranici prikazana ponuda 20 – ak dućana na području grada Zagreba (Neki od njih su AMJ, Amadeus, Bandolera, Bilić Vision optički centar, Paciotti, Crystal Vision, Diesel, DTR, Estare Culto, Faith Connexion, Furla, Ginger, Givenchy boutique, Guliver, Jolies, Karla Cipele, La Perla, Michal Negrin, Milers, Modiana, More & More, Picard, Robi cipele, Kappa Store, Stefanel, Nebo modna kuća, More & More, Givenchy, Lacoste itd.. ), te oko 60 brandova koje ti dućani drže u svojoj ponudi.

Tjedno se priključuje u prosjeku 3 dućana/5 brandova/80 novih artikala
Korisnici stranice osim šta sve artikle prikazane na stranici mogu pregledati kroz 4 – 6 detaljnih fotografija, od kojih svaku mogu povećati, pročitati savjet modne novinarke ili detaljan sastav pojedinog artikla, korisnici mogu ukoliko se registriraju ostvariti razne popuste, sudjelovati u mjesečnim nagradnim igrama, primati newsletter o najnovijim kolekcijama, slagati svoje liste predmeta želja (wish liste), čitati vijesti o najnovijim kolekcijama poznatih brandova, te pregledavati urednikove tjedne izbore, koji će se vidjeti na naslovnici.

Nema više potrebe odvajati sate i sate za shopping, te se na kraju vraćati kući praznih ruku ili biti žrtva impulzivne kupnje.. Shopping od sada može biti nešto što radite ciljano, s planom i odabirući prave komade preko prve on line tražilice koja prikazuje aktualnu ponudu zagrebačkih dućana i shopping centara – www.mall.hr

 Mall.hr-tražilica odjece, obuce i modnih dodatka

Komentari