Brooke Lark/Unsplash

Zapamtite ovo: ovih pet žena lidera bi vam mogle pomoći da poboljšate svoj posao

Učiti iz iskustva drugih bi trebala svaka osoba. Učenje iz iskustava drugih često može biti vrlo korisno, jer ljudi mogu prihvatiti savjete drugih i učiti iz njih.

Svijet ženskog poduzetništva pokazuje rast svake godine, sa sve više tvrtki koje su u vlasništvu žena, i kao takav postoji bogatstvo talenta kod žena od kojih se može učiti.
Evo šest zlatnih žena iz čije se mudrosti može učiti i koje vam mogu biti inspiracija da poboljšate svoj posao.

Debbie Reynolds – Fokusirajte se na problem, ne na rješenje

Zaštita podataka na internetu u današnje vrijeme je velik biznis. Dok neke industrije kao što su stranice za sportsko klađenje i maloprodajni sajtovi imaju strogu zakonsku regulativu, mnoge grane interneta predstavljaju veliki rizik za vaše osobne podatke, koji mogu biti krivo iskorišteni. Ovim problemom se bavi Debbie Reynolds i njena konzultantska tvrtka. Oni pokušavaju pronaći alternativna i bolja rješenja kako da se poboljša sigurnost na internetu. Kvaliteta njihovog rada je dovela do toga da se trenutno smatraju vodećim svjetskim autoritetom u ovom području.
Njen savjet za mlade poduzetnike je jednostavan: fokusirajte se na problem, ne na rješenje. Po njenom mišljenju, većina poduzetnika postane opsjednuta činjenicom koliko je njihov proizvod ili usluga dobar, bez da razmišljaju o tome kako može koristiti njihovim klijentima. Umjesto toga, trebali bi se fokusirati na problemom i da onda prezentiraju rješenje istog. To pokazuje klijentima da vi brinete i formira pozitivni odnos.

Ekaterina Walter – Koristite svoje slobodno vrijeme da pomažete drugima

Pomaganje drugima ne bi trebalo uvijek biti nesebičan čin. Iako ne bi trebalo da bude glavni motiv, vi također možete ostvariti osobni benefit iz činjenice da pomažete drugima.
U njenoj knjizi: „Mislite kao Zuck: Pet biznis strategija od brilijantnog Facebook CEO Mark Zuckerberga“, Ekaterina Walter govori o tome koliko je često da uspjeh dođe direktno iz činjenice da ste pomogli nekome. Možda se ljudi sjete koliko ste bili ljubazni prema njima kada se ukaže odlična prilika ili jednostavno požele da vam vrate uslugu.
Biti na usluzi drugima također dokazano smanjuje stres, jer utiče na empatiju koju mnogi od nas imaju. Također, ljudi koji pomažu drugima imaju bolje mentalno zdravlje i generalno se bolje osjećaju – što direktno utiče na pozitivan poslovni život.

Lisa Vann – Prepoznajte publiku koju targetirate

Ovo je jednostavan koncept, ali je nevjerojatno kako poduzetnici zaborave na njega, tvrdi Lisa Van iz MeetingPlay-a. Njena kompanija dostavlja tehnologiju za događaje raznim tvrtkama. Ona je od samog početka znala što je bitno za njen posao – stvaranje klijentovog avatara i održavanje bitnih stvari.
Kada imamo to na umu, to postaje neprocjenjivi alat, kako ona tvrdi. Služi kao osnova za vaše promotivne kampanje – evo i kako: proizvođač piva zna da je njihova baza kupaca među sportskim fanovima, pa onda dijele besplatne boce tijekom utakmica, ili online kasino koji zna koliko njegovi potencijalni klijenti vole da igraju igre, pa im daje bez depozitne bonuse, kako bi mogli igrati igre besplatno.
Vann također preporučuje da uključujete zaposlene kao vašu potencijalne klijente – znajući što je njima privlačno moći ćete poboljšati svoju prodaju.

Katty Kay i Claire Shipman – Preskočite jaz u samopouzdanju

Žene nisu samo žrtve rodne neravnopravnosti što se plaća tiče širom svijeta, priroda zapadnog društva također znači da žene često upadnu u jaz „rupe samopouzdanja“.
Književnice Katty Kay i Claire Shipman pokrivaju ovaj koncept u članku za Atlantic, gdje govore o tome da su žene sklonije tome da dovode u pitanje svoje odluke i umanjuju svoje mogućnosti mnogo više nego muškarci. Nizak stupanj samopouzdanja ih usporava i pravi krucijalnu razliku koja ih može dovesti do uspjeha: više samopouzdanja dovodi do više prilika.
Ali kako treba postupati? Pa, Kay i Skipman navode da je potrebno riskirati, a da muškarci generalno riskiraju mnogo više, i da se zbog toga penju brže i više na ljestvici uspjeha. Ako ne uspijete, nije kraj svijeta: mi učimo iz svojih grešaka – samo je potrebno ustati i pokušati ponovo.

Farrell Rodd – Nađite svoj glas, i omogućite svom timu da pronađe svoj

Na svom poslu Senior Brend Menadžera u kompaniji Mars Incorporated, Farrel Road je odgovorna za cjelokupan projekta brenda CocoaVia™. Da bi se došlo na ovako važnu poziciju ona se tijekom svoje karijere držala nekoliko glavnih postulata od kojih je jedan da se njeno mišljenje uvijek čuje.
Nažalost, u mnogim kompanijama ovo je izrazito teško za žene, ali Rodd govori o tome da žene razvijaju mogućnost da „stoje same“: odnosno da razviju snagu da kažu ono što im je na umu, iako se to kosi s mišljenjem većine u prostoriji.  
Nadalje, žene koje uspiju da razviju ovu sposobnost trebalo bi uvijek ohrabrivati da to prenesu na svoj tima – „ništa bolje ne garantira neuspjeh, nego kada ljudi ne dijele svoja mišljenja“, navodi Rodd.

Anita Darden – Usavršavajte sebe

Mnoge žene vjeruju da nisu dovoljno educirane za modernu tehnologiju, dok je stvarnost zapravo drugačija. Softwerski inženjering i programiranje je još uvijek prvenstveno industrija gdje dominiraju muškarci, te nema potrebe za više žena u industriji.
Anita Darden je počela raditi u tehnološkom sektoru vrlo mlada, sa 17 godina, ali ona vjeruje da nikada nije kasno da se počne – što više vrlo je bitno da se samo počne. Pohađajte online tečajeve, kupite stručne knjige, što god je potrebno da poboljšate svoje znanje. Ona vjeruje da je to najbolji način da se poboljša šansa za napretkom i to je nešto što je njoj pomoglo da pokrene svoju kompaniju Onēva Inc 2014-te godine. To je platforma koja je specijalizirana u umjetnoj inteligenciji u medicini.

Učenje od drugih je ključni dio razvoja, te je ovaj savjet izuzetno bitan da ostvarite svoje ciljeve. Možemo završiti ovaj članak s citatom Freida Pinto: „žene koje žele da uče, ne mogu biti zaustavljene“: nešto što je nevjerojatno točno u modernom svijetu.

 

Komentari